اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

برنامه هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس| تاتنهام به دنبال امتیاز از سیتی!

  • کد خبر: ۱۹۷۶۸۰
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
برنامه هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس| تاتنهام به دنبال امتیاز از سیتی!
هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس از روز شنبه آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه منچسترسیتی به مصاف تاتنهام می‌رود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روز شنبه آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه روز نخست، منچسترسیتی در اتحاد از ساعت ۲۰ پذیرای تاتنهام است. تاتنهام که شروعی طوفانی داشت با مصدومیت چهره‌های اصلی تیمش از جمله مدیسون ۳ بازی اخیر را با شکست پشت سر گذاشته و این آخرین فرصت قوهای لندنی است تا خود را احیا کنند و دوباره به کورس مدعیان برگردند.

در سایر بازی‌های مهم هفته، لیورپول هم شنبه از ۱۷:۳۰ مقابل فولام در آنفیلد به میدان می‌رود. چلسی و برایتون در استمفوردبریج یک بازی جذاب را در پیش دارند. پوچتینو هم نتوانسته عملکرد خوبی با آبی‌های لندنی داشته باشد و بعید نیست خیلی زود دوباره شاهد تغییر سرمربی در نیمکت چلسی باشیم.

 

روز یکشنبه هم آرسنال صدرنشین از ساعت ۱۸:۳۰ در امارات پذیرای وولوز خواهدبود. آرسنال با آرتتا فصل قبل نایب قهرمان شده و فعلا توانسته صدرنشین جزیره باشد. منچستریونایتد و نیوکاسل هم دیگر بازی جذاب روز یکشنبه را برگزار می‌کنند. نیوکاسل موفق شد در لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ بزند و پاریس را در خانه حریف متوقف کند. اگر اشتباهات داوری نبود شاید نیوکاسل پیروز به خانه برمی‌گشت. در آن سو منچستر با اشتباهات اونانا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفته و در برابر گالا با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->